نام سریال: نون خ

سال انتشار: نوروز ۱۳۹۸

ژانر: کمدی، خانوادگی

تعداد قسمت ها: ۱۶

مدت زمان: هر قسمت حدود ۵۰ دقیقه

کیفیت:

خلاصه داستان: نون سریال تلویزیونی مخصوص نوروز ۱۳۹۸ است که هر شب از شبکه یک سیما پخش می شود. نون خ یک طنز اجتماعی است که در کنار پرداختن یه معضلات اجتماعی، کاراکترهایش را در بستری کمدی به نمایش می گذارد و آنها را درگیر اتفاقاتی می کند که مناسب حال و هوای شاد این روزها است. به گفته کارگردان، این سریال دارای آداب و فرهنگ های اجتماعی ایرانی است و رگه های ی هم با آن اخت یافته است. این سریال به کارگردانی سعید آقاخانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی برای پخش آماده شده است و بازیکنان سرشناسی همچون سعیدآقاخانى، حمیدرضا آذرنگ، فریده سپاه منصور، هومن حاج عبدالهى، علی صادقی و نعیمه نظام دوست در آن به ایفای نقش پرداخته اند. کاراکتر اصلی داستان نورالدین خانزاده است که بعدا بصورت مخفف ن.خ شناخته می شود، او معتمد و امین کشاوارزان است که در اثر بروز مشکلات اقتصادی دجار مشکلاتی می شود. این سریال با محوریت زبان کردی و لباس مخصوص آنها آماده شده است و سعید آقاخانی فضای ویژه ای را برای این منظور آماده کرده است. یقینا این درام طنز یکی از مهم ترین آثار تلویزیونی نوروز ۹۸ است که مردم می توانند هرشب به تماشای آن بنشینند.

 

مجموعه تلویزیونی نون خ کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۱۶ قسمت ۵۰ دقیقه ای آماده شده است و برای پخش در نوروز ۹۸ آماده می شود. آقاخانی پیش از این در تلویزیون کارگردانی سریال های «عید امسال»، «زن بابا»، «راه در رو»، «خوش نشین‌ها»، «نقطه سرخط»، « و پلیس»، «خروس»، «روزهای بد، به‌در»، «بیمار استاندارد» و «شب عید» را به عهده داشته است. «نون. خ» یازدهمین سریال آقاخانی در مقام کارگردان به شمار می رود. فرجی نیز پیش از این سریال «لژیونر» را تهیه کرده است.


دانلودها - دانلود رایگان بازی ها,سریال وفیلم سریال ,نوروز ,آقاخانی ,قسمت ,تلویزیونی ,سعید آقاخانی ,نوروز ۱۳۹۸ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه استور استار سئو برتر ، بهینه سازی سایت،سفارش بهینه سازی سایت کلاویوس | مرجع تخصصی تنظیم و آهنگسازی دیجیتال فروشگاه زینومد | محصولات زینومد " اللهُ یَـکفـے " فروشگاه اینترنتی سبزگستر