سروصدا، شلوغی و سرعت زیاد در زندگی، فضایی اضطراب‌آور به کلان‌شهرها بخشیده‌اند. به اعتقاد پژوهشگران، زندگی در شهرهای بزرگ خطر انزوای فرد را افزایش می‌دهد و واکنش مغز او به شرایط تهدیدآمیز را دستخوش تغییر می‌کند.

روانپزشکان بریتانیایی در سال ۲۰۰۳ پژوهشی در مورد وضعیت روحی ساکنان شهر “کمبِرول” در بریتانیا انجام دادند. این شهر در دهه ۱۹۶۰ رونق بسیاری یافت. از سوی دیگر در بین سال‌های ۱۹۶۵ تا ۱۹۹۷ شمار مبتلایان به روانگسیختگی (شیزوفرنی) در این شهر دو برابر شد؛ در حالی که رشد جمعیت شهر به این میزان افزایش نیافته بود.

همین‌طور در آلمان در بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۰ تعداد روزهای غیبت افراد شاغل به دلیل بیمارهای روانی دو برابر شده است.

آندریاس هاینتس، مدیر کلینیک روانپزشکی و روان‌درمانی در برلین، می‌گوید: «افراد در کلان‌شهرها به ندرت همسایگان خود را می‌شناسند و حمایت اجتماعی‌که معمولا می‌توان به راحتی در شهرهای کوچک دریافت کرد، در شهرهای بزرگ بسیار سخت بدست می‌آید. از این رو افراد منزوی می‌شوند و در جامعه احساس طردشدگی می‌کنند.

موارد فوق بخشی از مشکلات شهرنشینی و تبعات فشارهای سنگینی است که در شهر متحمل می شویم و برای رهایی از این معضل،بدنبال فضا و مکان جدیدی هستیم تا کمی از این فشارها کاسته شود و در آغاز هفته با انرژی مثبت و ذهنی رها از هرگونه انرژی منفی و خستگی فعاایت های روزمره را شروع کنیم.

ویلا و اجاره ویلا دو گزینه پیش روی ماست جهت اقامت کوتاه مدت و یا اقامتی دائمی در مناطق خوش و اب و هوا ، و دسترسی راحت و سریع به کلان شهر.

برای ویلا چند معیار را در نظر می گیریم که از ی لذت بخش بهره مند شویم تا هم سرمایه گذاری که کرده ایم مطمئن باشدو هم ارزش افزوده خوبی در این نواسان شدیدو نرخ تورم بالا داشته باشد.

پیشنهاد ما دهستان سعید اباد در 65 کیلومتری تهران و با فاصله ای اندک به کرج می باشد.

سعیدآباد، یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان ساوجبلاغ در استان البرز با 2570 نفر جمعیت است سعیدآباد یکی از مناطق زیبا واقع در جنوب منطقه ی کردان و در حاشیه ی رودخانه ای زیبا به همین نام واقع شده است. این روستا در شاخص بهترین آمار را دارا است.

این روستا آب و هوای مطبوعی داشته و در بین روستاهای منطقه بیشترین آب را دارا میباشد چرا که کندن چاه و رسیدن به آب از بین سایر روستاها بسیار آسان می باشد.وجود باغات فراوان میوه وسبزی کاری ها ی فراوان در این روستا به وفور دیده میشود.

۱. پائین ترین آمار جرم و جنایت

۲. سرسبز

۳.سطح آب بالا

۴. دارای اراضی گسترده علی الخصوص باغ

۵. مردمی متمدن

ویلاسل در تمامی مراحل معرفی تا ویلای موردنظر شما در کنارتان می باشد تا با خیالی اسوده بتوانید ویلای موردنظرتان را یافته و از اقامت و تفریح در یکی از خوش آب و هواترین مناطق ایران نهایت لذت را ببرید.

با توجه به اینکه تیم مشاورین ویلاسل از افراد بومی و ریشه دار منطقه می باشند، بهترین فایل  ویلا متناسب با بودجه شما معرفی می کنیم ،تا بتوانیم رضایت شما مشتریان گرامی را جلب کنیم.

اعتماد مشتریان گرامی بهترین و با ارزشمندترین سرمایه برای مجموعه املاک ویلاسل می باشد تا با تکیه بر همین اصل بتوانیم در کسب و کار خود ماندگار شویم.

ویلاسل ،مکانی برای رسیدن به خواسته هایتان

09128668286


وبلاگ وکیل ویلاسل ,منطقه ,روستا ,زیبا ,مناطق ,افراد ,مشتریان گرامی ,شهرهای بزرگ منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اینترنتی حراجی ها Markazrap1.r98.ir>>TEHRAN.HIPHOP یاور فتحی تبلیغات من | Me Advertising freightsam222 مهرشاد دانلود فایل جدیدترین اخبار و اطلاعات تحلیلی سئو حرفه ای کیک تولد