دانلود آنتی ویروس ای وی جی AVG Internet Security + Anti-Virus ابزار لازم جهت حافظت از کامپیوتر در دنیای اینترنت و فایروال می باشد. این نرم افزار کامل امنیتی ، با داشتن بخش های مختلف نظیر AntiVirus, AntiMalware, AVG Anti-Rootkit, AVG Email Scanner, AVG LinkScanner® Surf-Shield, AVG Social Networking Protection و… امنیت بسیار بالایی برای کاربر فراهم می کند. توسط این نرم افزار ضمن اینکه در دنیای آفلاین در برابر ویروس ها ، تروجان ها ، کرم های اینترنتی و جاسوس افزار ها در امان خواهید بود ، در دنیای آنلاین نیز با وجود بخش AVG Enhanced Firewall و AVG Identity Protection™ در برابر حملات دنیای آنلاین و سرقت کنندگان اطلاعات نیز محافظت خواهید شد.

 

دانلود آنتی ویروس ای وی جی با بررسی صفحات وب ، محتوای آنها را چک می کند تا در صورت وجود ریسک ان را به اطلاعتان برساند و مقابله نماید. باتوجه به رشد شبکه های بی سیم ، بخشی به نام AVG WiFi Guard در نرم افزار تهیه شده است تا امنیت این شبکه ها که مورد استفاده کاربر قرار دارد ، تامین گردد. با بخش AVG Anti-Rootkit نرم افزار های جاسوسی که به طور مخفی از کامیپوتر شما استفاده می کنند ، شناسایی و حذف خواهند شد و با بخش AVG Do Not Track این امکان فراهم می شود تا رد پاهای خودتان را از دنیای اینترنت پاک کنید.

Anti-Spyware نیز برای جلوگیری از فعالیت و ورود جاسوس افزارهاست تا این نرم افزار در هرگونه سرقت به شکست برخورند. بخش فایروال نیز با کنترل ورودی و خروجی سیستم تمام اتصالات را بررسی خواهد نمود تا انواع حملات اینترنتی شناسایی و بلاک شوند و هکرها نتوانند از طرق مختلف به کامپیوتر دسترسی یابند. شما می توانید هم اکنون این نرم افزار را که تیم دانلود ها برای شما آماده کرده است را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم از ادامه مطلب از وب سایت دانلود ها دانلود نمایید.

 


دانلودها - دانلود رایگان بازی ها,سریال وفیلم دانلود ,افزار ,anti ,دنیای ,ویروس ,آنتی ,دانلود آنتی ,آنتی ویروس ,anti rootkit ,دنیای آنلاین ,دنیای اینترنت منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان عکاس حرفه ای تخفیف ویژه فال حافظ اخبار و اطلاعات جامع و به روز طراحی سایت و سئو سایت تخصصی ساعت مچی Sr digital marketing دانلود فیلم و سریال با لینک مستقیم